tisdag 3 februari 2009

Skicka vidare...

Jag fick en bok i posten igår! :) Dessvärre kunde jag inte tala om det redan då, eftersom mitt internet var segare än snor. ;)
Idag har det dock löst sig, så här får ni veta lite mer.

Boken fick jag av Etthemutanböcker, då hon hade en PIF. Jag valde då boken Danteklubben utav Matthew Pearl. Hon hade i sin tur fått en bok av en annan tjej, och det hela började med att En bok om dagen skickade iväg tre av sina böcker! En kul grej, trevligt med något nytt att läsa, osv osv ;)

Iaf, jag fick en bok och ska alltså fortsätta denna grej. :) Så jag har valt ut tre av mina böcker, som jag tänker ge bort. Först till kvarn...

Jag har dessvärre inga bilder på mina böcker, men garanterar att dom är i fint skick. Det är en begagnad pocketbok man får.

Bok nr 1:
Djävulen bär Prada av Lauren Weisberger
Fint skick, några "rynkor" på ryggen, inte bruten för resten av livet, utan bara lite böjda. I övrigt inget att orda om. Inga namn på insidan och inga andra konstigheter.
394 sidor.


Bok nr 2:
Sängläge av Sarah Bilston
Väldigt fint skick, inte ens några rynkor. Inga namn eller andra konstigheter på insidan heller. Alldeles som ny faktiskt.
262 sidor.


Bok nr 3:
Den sista prärievargen av Michael Connelly
Även denna i fint skick. Några svaga rynkor på ryggen, men inget du ser om man inte tittar väldigt noga. Inget brutet på denna pocket. Inga namn eller konstigheter i denna bok heller.
448 sidor.


Skicka vidare

  • Tre personer som kommenterar det här inlägget kommer att få en begagnad pocketbok av mig. Först till kvarn gäller - och du måste ha en blogg.
  • Skriv i inlägget att du vill vara med i Skicka vidare, tinga den bok du vill ha, och skriv din mejladress - så är boken din.
  • Lägg in den här informationen på din blogg och lova därmed att skicka vidare tre böcker.
  • De böcker som lovas bort ska antingen visas på bild i bloggen eller beskrivas ordentligt med titel, författare och skick.
  • Avsändaren betalar portot och böckerna ska skickas inom ca två veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar