torsdag 24 december 2009

Segast i Sverige...

Åh, jag är så dåligt på att uppdatera! Tänkte skriva om mitt fina bokpaket som jag fick där i fredags, men sköt upp det, å igen å igen å igen... Tog bild på det och allt.

Men nu skriver jag utan bild, då jag inte är hemma vid min dator, men har tiden att sitta å skriva.

Vill tacka så jättemycket för paketet! Det var verkligen roligt att få! Två böcker var det, fint inslagna i julpapper! Dels Zombie survival guide (jag gillar som sagt skräck) och sen var det Värddjur av Marie Hermansson. Spännande med något nytt som man själv kanske inte skulle plockat på sig.
Fick även Småbilar (vanliga såna godisbilar, men i miniformat!), å snabbt tog dom slut. Fick även med ekologiska hallongodisar från Skåne och Pimpimbåtar. :) Tablettaskar är grejjen! :)
Sen fick jag en ängel som jag ska hänga upp, samt en ansiktsmask som kommer komma bra till hands nu inför vad som nu händer på nyår. Ögonskugga var det med!
Sitter här och försöker komma på vad det kan ha varit med, men minnet stannade hemma...

Iaf, jag är jätteglad över allt jag fick, tack så himla mycket!! :D

1 kommentar: