tisdag 26 januari 2010

Uppdatering - Nightlight

Ja, är ju inte bäst på att uppdatera, men jag gör ett nytt försök. Måste ändra lite här på bloggen med, vad jag läser nu, samt listan över lästa böcker.
Det är ju inte 2009 längre...

Hittills i år kan jag garanterat säga att jag läst ut 4 böcker. Det kan vara fler, men jag har ingen riktig koll om jag ska vara ärlig.

Senast utlästa är parodin på Twilight. Nightlight heter den och är utgiven av The Harvard Lampoon. Och jag har faktiskt inte mycket att säga om den, annat än att det var en rent av dålig bok som inte är värd att kallas parodi. Jag blev mest arg och irriterad på huvudpersonen.

Har väl inte läst så många parodier, men dom på Harry Potter (Harry Trotter) är ju iallafall roliga och relativt relevant till HP-böckerna.
Nightlight kändes som en helt egen historia som råkar ha några likheter med Twilight. Och knappt det.
Näe, Nightlight var väl lite bortkastad tid där, som tur var boken varken tjock eller hade liten text, så det gick fort att läsa den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar