söndag 22 november 2009

Tiden går...

Ja, det ser ut som att tiden här på bloggen stått still. Inte ett inlägg på över ett halvår. Sånt som händer anser jag. Tråkigt förvisso för dom som följde min blogg, men det kom väl saker i vägen misstänker jag.
Kan dock tala om att mycket blivit läst sen dess.

Det mörka Tornet av Stephen King är utläst, samma sak med Konsten att läsa tankar av Henrik Fexeus. Jag har läst The Dirt, Spelet, böcker av Evanovich och massa annat. Ingen lista finns, men det gör inte så mycket.

Just nu håller jag på med Stolthet och fördom och zombier av Jane Austen och Seth Grahame-Smith. Rätt underhållande måste jag säga.

Har anmält mig till ett byte, så vi får se om jag får vara med då jag varit smått oaktiv här på min blogg. Bara att hålla tummarna. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar