torsdag 26 november 2009

Frågor till byet

Tänkte passa på att svara på frågorna såhär mitt i natten... Lyckades somna framför en serie, men när man tänker att man ska gå och lägga sig, ja då är det klart man blir pigg igen.

Iaf, jag tänkte inte krångla till det så mycket, så jag gör frågan fet, och sen kommer mitt svar. Lagomt enkelt, för medelsvensken...

* Vad gör du helst på fritiden? Vad är fritid? För tillfället händer inte så mycket om jag ska vara ärlig. Jobbar och sover, sen sitter jag vid datorn och spelar/ser på serier. Ja, jag läser såklart med. Samt försöker lösa Rubiks kub...

* Samlar du på något? Nej, dessvärre gör jag inte det. Möjligtvis damm ;P

* Favoritfärg? Blå och svart.

* Teve-serier som du uppskattar? Ser mest på sitcoms just nu. Samt lite anime, men jag gillar House MD, Greys Anatomy, Dexter, How I met your mother, Big Bang Theory.

* Favoritfilm? Eller: vilken slags film gillar du bäst? Skräck. Har alltid gillat skräck, både i film- och bokform. Så nu försöker jag se lite klassisk skräck, då det är dåligt med bra ny skräck i mina ögon.

* Föredrar du te eller kaffe? Vilken smak? Te. Fruktiga sorter gillar jag nog bäst. Men är alltid öppen för förslag.

* Vilket slags godis tycker du bäst om? Det varierar, men Fiskar är aldrig fel. ;)

* Stjärntecken? Stenbock, men tror jag är halft stenbock, halft stjärntecknet innan mig.

* Något som du verkligen skulle avsky att få i ett paket till jul? Ska jag vara ärlig kan jag inte komma på nåt särskilt här faktiskt. Ett tomt paket skulle jag avsky faktiskt. Men bara man har försökt så blir jag nog glad. :)

* Något som du verkligen skulle bli glad över att få i ett paket till jul? Böcker. ^^ Annars vet jag inte. En Kindle kanske. Hahaha. Näe, min lista i år är inte alls särskilt spännande om jag ska vara ärlig.

* Eventuella allergier eller födoämnesval (vegan, t.ex.)? Inga alls.


Då min hjärna nu går på lågvarv (lägre varv och den skulle stanna), så har mina svar kanske inte blivit dom bästa för min hemliga kompis, men jag ska svara på dom andra frågorna en annan dag, och då kommer du nog kunna bli lite klokare hoppas jag. :)

1 kommentar:

  1. Hej! En liten hälsning från din hemliga bokvän. Sitter här som bäst och klurar på ett bra paket ...

    SvaraRadera