söndag 22 november 2009

Julklappspåse

Sådär, Enbokomdagen är för himla snäll! Jag får vara med i hennes Julklappspåse Large! Det ska bli så kul! :D

Och tack vare en annan kompis så gick jag in på min BookMooch igen, och nu ska jag bara lägga upp lite böcker där med. Samt hoppas att det är någon som nappar. :)
Och när jag var där och grejjade trillade jag över en länk till LibraryThing! Woohoo! Ännu en sida som fallit i glömska.. Så in där med och grejja lite grand. Dom ska ha en SantaThing (typ secret santa) som jag ska gå med i, bara det har trillat in pengar. :)

Och i och med att jag får lite ny inspiration så kanske det blir lite mer inlägg här också. Förhoppningsvis. Men vi får väl se hur det går. :)

1 kommentar:

  1. Du har ju haft bloggen aktiv, och du får se till att sparka igång den ordentligt nu! ;-)
    / En bok om dagen

    SvaraRadera