torsdag 5 mars 2009

Lite fördjupande

Ojojoj, ledsen min bokkompis att jag varit så seg. Tiden bara flyger iväg, och jag sitter knappt vid datorn. Inte läser jag heller, utan jag bara flänger omkring.
Så här kommer en förkortad version på vad jag har i min bokhylla.

Alla böcker av Stephen King
Alla böcker av Joanne Harris
Alla böcker om Sookie Stackhouse av Charlaine Harris
Alla böcker av Janet Evanovich
Alla böcker av John Ajvide Lindkvist
En hjärtformad ask av Joe Hill

Vad vill jag då ha att läsa? Allt.
Jag älskar skräck. Men det är svårt att hitta på pocket. (Javisst, Dean Koontz, men dom har jag läst, det som finns att köpa i affären idag)
Gillar ju även kriminalromaner.
Och som jag skrev i min fråge-grej, så är jag nyfiken på Jonas Moström. Gillar även Anna Jansson, INTE Leif GW Persson dock.
Inte så mycket svensk chick-lit, men gärna utländsk.

Jag kan dessvärre inte säga att just den boken vill jag ha, då jag är öppen för det mesta, bara det har ett någorlunda vettigt språk samt en relativt bra handling. :)

7 kommentarer:

  1. Jag älskar Ajvide lindkvist, men har också hemskans svårt för GW Persson.

    SvaraRadera
  2. Hmm.. då ska jag fundera lite på vad det ska bli.. Måste ju vara lite spänning i paketet :)

    SvaraRadera
  3. Har du verkligen ALLA King-böcker. Då är jag verkligen impad :D

    SvaraRadera
  4. Åh, alla Stephen King böckerna!!! Jag läste honom mycket förr, men så blev det så mycket annat... men då och då läser jag en bok till av honom. Han har skrivit måååånga bra böcker! Vilken är din favorit?

    SvaraRadera
  5. Ska försöka fixa till ditt paket nu i veckan. Har fullt upp här, men det kommer! Men det måste ju bli bra oxå, så svårt att veta hur jag ska få till det så att det blir super!

    SvaraRadera
  6. Hallå, har fixat dina paket nu. Ska skicka det första idag. Ledsen att det dragit ut på tiden.

    Insåg att jag till det sista paketet har valt en lite för tjock bok.. får inte plats med det allt det andra jag tänkt, men jag knökar så mycket det går :) Du får lite extra i paket nr 2 istället :)

    SvaraRadera
  7. Bara så du vet, jag skickade ditt paket igår, så du borde få det på måndag. Hoppas du gillar det.

    SvaraRadera