måndag 16 mars 2009

Bokpaket

Jag är dessvärre jättelat idag, och har inte orkat tagit något kort, men jag fick paket idag! :D Ska ta ett kort framöver, jag lovar!
Iaf, mitt paket var från min hemliga bokkompis, så nu kan du pusta ut för denna rond, det har kommit fram!

Jag fick en bok av Jonas Moström, Dödens Pendel heter den. Och jag var ju nyfiken på honom, så nu vet ni vad jag kommer börja läsa ikväll! :D
Jag fick även med en söt liten nyckelring i form av en elefant, hur söt som helst! Te i en fin blå påse, och det luktar väldigt gott! Ska ta och göra mig en kopp nu strax. ;)
Sen fick jag en påse med godisfiskar med! Oooh, dom är så goda!!

Så jag fick ett riktigt superpaket denna gång! Tack så hemskt mycket kära bokkompis! Jag hoppas du får/har fått ett bra paket du med! :D

2 kommentarer:

  1. Jag fick ett bra paket jag med :) Hoppas du gillade ditt, ska dock försöka skicka lite snabbare nästa gång. Har fixat klart alla paket i förväg nu.

    Inser att kuverten var mindre än jag trodde, har två lite tjockare böcker till nästa gång. :) En jag blev tipsad om och den andra är en av mina favoriter. Kommer få tejpa dem ordentligt, för den ena går knappt ner :P Ska försöka få ner de andra jag planerat oxå. Eller jag har fått ner det i kuverten, ska bara få igen det sen. Det är där det börjar bli problematiskt :)

    Hoppas som sagt att du gillar det. Var kul att plocka ihop, trots att det var jättesvårt.

    SvaraRadera
  2. Du har en snabb hemlig kompis! Tyvärr är jag ite lika snabb! Insåg preci idag att man nu får skicka iväg nästa bokpaket! Fast jag har redan klurat på vad jag ska stoppa i. Bara jag nu kommer mig till någon affär så... (barnen är sjuka).

    SvaraRadera