tisdag 7 april 2009

Bokpaket

Fick bokpaket igår! Från min hemliga bokkompis, men jag glömde ta in posten och såg det först när jag kom hem från jobbet (klockan 22, typ). Pinsamt av mig, jag som är så nyfiken jämt. ^^



Iaf, fick ett bra paket, och nu har jag till och med tagit kort på det! Först fick jag en jättetjock bok (underbart)! Den är på dryga 900 sidor. Så nu har jag lite att läsa. :)

Sen fick jag lite andra skojiga grejor med. Lite godis, Mentos, bra godisar det. ^^ Fick även ett iq-pussel, som jag måste prova på att lösa! Men det ser lite lurigt ut. Fick även en Voodoll! :)
Tack så himla mycket! Gjorde världen lite bättre i ett svep! :D






Även att Voodollen är en av dom jag faktiskt tittat på och varit sugen på att köpa. På riktigt. ^^ Jag fick Trinity, och såhär står det på kortet som följde med;



"Trinity ger dig kraften att lyckas och uppnå dina mål.


För Trinity är framgång en självklarhet. Hon är kreativ, målmedveten och inspirerande.
Med intelligens, nytänkande och empati som främsta vapen når hon sina mål.


Trinity är inte rädd för att ta sig an en ordentlig utmaning. Men framförallt är hon inte rädd för att lyckas och bli framgångsrik."



Jag vill ju påstå att hon är tjejen för mig, jag är hon, tillsammans blir vi det bästa! ^^ (Ja, man måste få vara lite självsäker ibland, ;) )

4 kommentarer:

  1. Åh va bra att det blev rätt! Fick tyvärr inte plats med så mycket mer i det där paketet. Tar igen det i nästa :)

    Hoppas du gillar boken, en av mina favoriter!

    SvaraRadera
  2. Har du hunnit läsa Shantaram? I så fall vad tyckte du?

    SvaraRadera
  3. Sista pocket & trix paketet skickat!

    SvaraRadera
  4. Har det kommit fram?

    SvaraRadera